[O1] Przyszedł czas na zmianę Octavki - kilka pytań ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arkady
    Ambiente
    • 2010
    • 136
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #26
    Zamieszczone przez zsolpyw
    arkady - byles po to auto ??
    Nie, nie byłem. Ktoś mnie ubiegł.
    Żeby było śmieszniej, to z zakupu mojej skody zrobił się Nissan Primera, a z zakupu nowego Citigo dla żony, zrobiła się Cytryna C3.
    Mam nadzieję, że nie potraktujecie tego jako zdradę ops: :wink: Skoda ciągle jest w moich rekach, ale niebawem pewno będę szukał dla niej nowego właściciela.

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #27
      Zamieszczone przez arkady
      z zakupu mojej skody zrobił się Nissan Primera, a z zakupu nowego Citigo dla żony, zrobiła się Cytryna C3
      normalka
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • arkady
        Ambiente
        • 2010
        • 136
        • Octavia II (1Z3)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #28
        Zamieszczone przez szkoda
        z zakupu mojej skody zrobił się Nissan Primera, a z zakupu nowego Citigo dla żony, zrobiła się Cytryna C3
        Zamieszczone przez szkoda
        normalka
        ale żonka od 21 lat ta sama :wink:

        Komentarz

        • Ferd
          Rider
          • 2011
          • 320

          #29
          arkady,

          Żonę zmień, będzie więcej radochy.

          W Nissanie Primerze polecam znakomity, niezniszczalny i absolutnie bezawaryjny silnik 2.0 140 koni. Silnik 1.8 około 120 koni jest dla tego auta za słaby.

          Octavia tylko z silnikiem 1.6 MPI (trochę słaby), 1.8 (mam podrasowany, jest extra), 1.8T (bardzo dobry, turbina bardzo trwała), 2.0 (dobry, odpowiedni do wielkości budy w dodatku bezawaryjny). Trzymaj się tylko z daleka od silników TSI. Ktoś fajnie napisał, że silniki TSI są zaprojektowane tak, aby się psuły i by było można doić klientów na serwisie.

          Komentarz

          • Jaroslav92525
            Rider
            • 2009
            • 365
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #30
            Zamieszczone przez Ferd
            ...Ktoś fajnie napisał, że silniki TSI są zaprojektowane tak, aby się psuły i by było można doić klientów na serwisie...
            No fakt - bazując na samych przeglądach okresowych (i nawet uwzględniając ich chore ceny) ŻADNE ASO nie utrzymałoby się na powierzchni... Bezawaryjne modele aut też nie wpływają korzystnie na sytuację finansową takich przybytków. Stąd zapewne powstał ekonomicznie uzasadniony pomysł wprowadzenia na rynek "ekologicznych" jednostek typu TSI i czerpania korzyści (ASO) z ich ułomności... W końcu producent aut i Autoryzowane Stacje Obsługi grają w tej samej drużynie... W sumie największym wyzwaniem dla producenta jest takie obniżenie jakości aby psuła się tylko określona część produktów (np. 50% a w każdym razie porównywalnie jak u konkurencji) bo inaczej byłaby to prosta droga do totalnej plajty marki... Ale to wszystko to tylko teoria spiskowa
            Pozdrawiam,
            Jaroslav92525

            -----------------------
            VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

            Komentarz

            • Merkucjo
              Drive
              • 2011
              • 41

              #31
              Moj Oktavian 1.6 2008r BFQ 102km 8V pali 8.5- 9.0 l/100 km gazu w miescie

              Mysle ze 2.0 115km powieniem brac ok 1.5 max 2.0 gazu wiecej w miescie

              Zaintersuj sie tez oktavia 1.8 20V ma 125 km

              Komentarz

              Pracuję...